Poradnik - czyli jak zrobić dobrą kartę postaci.
Strona 1 z 1
Poradnik - czyli jak zrobić dobrą kartę postaci.
Wiadomo, że w czasie gry postać się zmienia. Zmieniają się jej upodobania, wygląd, charakter...Jednak na początku dajecie ogólny zarys waszego bohatera. Ten poradnik ma pomóc wam w rozpoczęciu przygody w Akademii Damlad.
1. Imię ( Imiona) - Każda postać ma jakieś imię. Maksimum to dwa, bo po co więcej? Nie naginajcie też z przesadną oryginalnością.
2. Nazwisko - To samo co wyżej.
3. Data urodzenia - To jest szkoła współczesna. Uczniowie tej akademii muszą zmieścić się w rocznikach od 1998 do 1992. Roczniki starsze bierze się pod uwagę przy tworzeniu dorosłego czarodzieja, chyba że postać opuści szkołę po jej ukończeniu.
4. Rok nauki -{ 11 lat ( 1998)- I klasa, 12 lat (1997) - II klasa, 13 lat ( 1996)- III klasa, 14 lat (1995)- IV klasa, 15 lat (1994) - V klasa, 16 lat ( 1993) - VI klasa, 17 lat ( 1992)- VII klasa; osoby, które zarejestrują się przed wakacjami i wpiszą przykładowo 16 lat, ale postać będzie miała urodziny w wakacje, to po zakończeniu lata nadal będzie w VI klasie}
5. Czystość krwi - Do wyboru mamy: czystej krwi czarodzieja lub w połowie mugola,a w połowie czarodzieja.
6. Dom - Na podstawie testu uzupełnia admin.
7. Miejsce zamieszkania - Miejscowość jaką zajmuje postać.
8. Rodzina - opis jej członków, pochodzenie nazwiska - według uznania.
9. Historia postaci - czyli kilka słów na temat przeszłości.
10. Wygląd - Podstawowe informacje : Kolor skóry, oczu, włosów, postura, w co najczęściej ubiera się nasza postać, czego nie lubi nosić ( nie idealizować).
11. Charakter - Punkt programu. Opisujecie tutaj podejście waszej postaci do innych, do świata, do samego siebie. Jej zainteresowania, lęki, sposób gestykulacji, przekonania itp.
12. Inne - wpisujecie coś co uważacie, że nie nadaje się do wpisania w innym punkcie. { np. Pani X nie je mięsa}
1. Imię ( Imiona) - Każda postać ma jakieś imię. Maksimum to dwa, bo po co więcej? Nie naginajcie też z przesadną oryginalnością.
2. Nazwisko - To samo co wyżej.
3. Data urodzenia - To jest szkoła współczesna. Uczniowie tej akademii muszą zmieścić się w rocznikach od 1998 do 1992. Roczniki starsze bierze się pod uwagę przy tworzeniu dorosłego czarodzieja, chyba że postać opuści szkołę po jej ukończeniu.
4. Rok nauki -{ 11 lat ( 1998)- I klasa, 12 lat (1997) - II klasa, 13 lat ( 1996)- III klasa, 14 lat (1995)- IV klasa, 15 lat (1994) - V klasa, 16 lat ( 1993) - VI klasa, 17 lat ( 1992)- VII klasa; osoby, które zarejestrują się przed wakacjami i wpiszą przykładowo 16 lat, ale postać będzie miała urodziny w wakacje, to po zakończeniu lata nadal będzie w VI klasie}
5. Czystość krwi - Do wyboru mamy: czystej krwi czarodzieja lub w połowie mugola,a w połowie czarodzieja.
6. Dom - Na podstawie testu uzupełnia admin.
7. Miejsce zamieszkania - Miejscowość jaką zajmuje postać.
8. Rodzina - opis jej członków, pochodzenie nazwiska - według uznania.
9. Historia postaci - czyli kilka słów na temat przeszłości.
10. Wygląd - Podstawowe informacje : Kolor skóry, oczu, włosów, postura, w co najczęściej ubiera się nasza postać, czego nie lubi nosić ( nie idealizować).
11. Charakter - Punkt programu. Opisujecie tutaj podejście waszej postaci do innych, do świata, do samego siebie. Jej zainteresowania, lęki, sposób gestykulacji, przekonania itp.
12. Inne - wpisujecie coś co uważacie, że nie nadaje się do wpisania w innym punkcie. { np. Pani X nie je mięsa}
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|